torstai 13. maaliskuuta 2014

Game Of Thrones Highgarden nails

En tiedä onko ihan typerää käyttää välillä englannin kielistä otsikointia, mutta laitan sen sellaisiin postauksiin, jotka ovat kansaisvälisiä. Esimerkiksi Kikon swatch kuvissa on kanssa englanniksi otsikko.

Satuin kerrankin oikeaan aikaan oikeaan paikkaan! Pirkanmaan kynsiharrastajien tapaamisesta oli vapautunut paikka ja nappasin sen itselleni. ^_^ Voin kertoa, että olin innoissani, sillä toisten kynsiharrastajien tapaaminen ja niin kivaan seuraan pääseminen oli aivan mahtavaa. 

En edes ajattellut tekeväni miittiin " nää on mun hienoimmat kynnet ikinä" tekeleitä, koska eihän semmoset ikinä onnistu :D Ajattelin, että menen sinne omana itsenäni ja semmosilla kynsillä kun tulee.

Vähän mietin inspiraatiota ja sitten näin Game Of Thrones aiheisen vaatekollaasin Tyrelien hallitseman Suurtarhan teemalla ja se oli menoa. (Tähän todettakoon, että kyseinen suku ei ole lempisukujani ja olen myös lukenut kirjasarjan kirjat useasti. <3 )



Kynsiltä löytyy:
Pikkurilli: Essence 137 wanna be you sunshine ( peukalossa myös )
Nimetön: Gina Tricot 31 White ja laatta Konad m73
Keskisormi: O.P.I My Favorite Ornament
Etusormi: Essence 150 upper green side, jonka päällä NYX 103 Carol. Strassisommitelma päälle tuomaan vähän sitä vaurauden tuntua.



Pahoittelen näistä pilkkihanska kuvista, mutta en ehtinyt kuvaamaan näitä muulloin. Näitä samoilla hanskoilla varustettuja kuvia on vielä tulossa parit, mutta minun pilkkikausi loppui näihin kynsiin. Nyyh.

Kynnet on tehty alkuun perjantai aamuna ( töissä välissä ) ja viimeistelty perjantai iltana. Ennen miittiä olin myös töissä,mutta illalla laitetut strassit pysyivät yllättävän hyvin. Laitoin niihin kuitenkin aika paljon Secheä päälle.. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Muistathan käyttää nimimerkkiä, jolloin minun on helpompi vastata sinulle.