torstai 29. tammikuuta 2015

O.P.I Don't Bossa Nova Me Around

O.P.I Don't Bossa Nova Me Around ilmestyi O.P.I:n viime vuoden kevät/kesä Brasilia kokoelmassa. En tiedä miten päädyin kotiuttamaan kokolmasta nuden, kun yleensä olen värien perään. Valinta osoittautui kuitenkin erittäin mainioksi ja monikäyttöiseksi. Vielä kokolmasta kutkuttelisi I Just Can't Cope-acabana.

Tarkiskin arkistoista moneen otteeseen olenko jo kirjoittanut tästä lakasta, mutta uskottava se vain oli kun merkintää en löytänyt. Kynsille tämä on päätynyt jo useamman kerran ja tästä löydät yhdet.





Kynsillä kaksi kerrosta ja päällyslakka. Don't Bossa Nova Me Around on nude pinkillä häivähdyksellä. Minusta hyvin neutraali ja omaan ihonsävyyni sopiva lakka. Olen nähnyt näitä kokoelman lakkoja alekorissa ainakin Sokoksella ja näytti löytyvän vielä Kauneudenkauppa.fi ja Mi Nails- verkkokaupoista. 

2 kommenttia:

  1. Oi, tosi hyvänsävyinen nude! Mulla ei tällaista erittäin vaaleaa nudea taida ollakaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Edelleen on kovasti muotia nude. Essie,Mavala ja Lumene kannattaa tsekata. Uusimmista Opi:n kokoelmista nimeltään Hawaii löytyy nude nimeltä: do you take lei away? Se on kyllä hiekkaisempi kuin tämä, mutta katsomisen arvoinen. Ainakin Kicksissä olen tuon kokoelman jo nähnyt.

      Poista

Kiitos kommentistasi! Muistathan käyttää nimimerkkiä, jolloin minun on helpompi vastata sinulle.