torstai 5. tammikuuta 2012

Nfu Oh 38

Tässä esittelen teille Nfu Oh 38 lakan. Omani olen ostanut Kynsisalonki Näytä Kyntesi kivijalkaliikkeestä Tampereen Puutarhakadulta. Alla on Wet n Wild - Black Creme ja päällä sitten tuota 38. En ole kokeillut Nufua muiden värien päällä, mutta esimerkiksi harmaan,ruskean tai punaisen päällä se voisi olla hienon näköinen.

Jos olet haaveillut Sally Hansenin Hidden Treasuresta kuten minä, tämä on mitä mainioin korvaaja. Vai mitä sanotte?


Sally Hansen Hidden Treasure



  Kuva on otettu täältä


Ja muuten hassu sattuma, että tuossa on käytetty samaa mustaa Wet n Wildin lakkaa kun mitä omassani käytin! Eli vertailupohja on mitä mainioin!

Nfu Oh 38




Nufu ei ehkä ole niin hienojakoista kun Sally Hansen, mutta minä olen tyytyväinen.


Minkä kanssa te yhdistäisitte Nfu Oh 38:n?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Muistathan käyttää nimimerkkiä, jolloin minun on helpompi vastata sinulle.