tiistai 14. helmikuuta 2012

Ystävän kanssa

Kun luette tätä postausta minä olen jonottamassa London Eye:n ^_^

Nämä kynnet edustavat viimeisiä ystävänpäivän kynsiä. Ideoita pyöri päässä aivan liikaa ja ne sekoittuivat selvittämättömäksi verkoksi. Hyvin monta ideaa syntyi ja kuoli siihen, ettei minulla ollutkaan juuri haluamaani väriä tai koristetta. Luulen, että lakkavarasto täydentyy tällä reissulla.


Alla Depend nr. 136 ja sen päällä Flomar U27. Violetti lakka China Glaze Harmony ja hopea glitter Aden Cosmeticsin koristelulakka nr. 06. Päällyslakkana Seche Vite ja viimeiset swarovskin kristallini. 

Matkan jälkeen täytyy kyllä hieman katsella koristeita lisää. Ehdottomasti haluan lisää water decalseja ja siirtofolioita minulla ei ole yhtään.

 Muistakaa, että voitte jättää kommentteja, mutta hyväksyn ne vasta palattuani :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Muistathan käyttää nimimerkkiä, jolloin minun on helpompi vastata sinulle.